|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Einführung in die Aktionsforschung Sozialforschung für sozialen Wandel Levin, Greenwo

Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $49,97
Ca.CHF 45,16
Bisher US $99,95 Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
US $49,98 sparen (-50%)
Versand:
US $4,95 (ca. CHF 4,47) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: West Palm Beach, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 4. Jun und Sa, 8. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:225219403882
Zuletzt aktualisiert am 01. Jun. 2024 03:10:08 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Series
Introduction to Action Research Social Research for Social Change
Subject Area
Social Research
Custom Bundle
No
Personalized
No
Level
Intermediate, Advanced, Business
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Subject
Classical Studies, Education, Social Sciences
ISBN
9781412925976
Publication Name
Introduction to Action Research : Social Research for Social Change
Item Length
8.9in
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Davydd James Greenwood, Morten Levin
Features
Revised
Item Width
6in
Item Weight
15 Oz
Number of Pages
320 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The Second Edition of Introduction to Action Research: Social Research for Social Change makes social science matter! It focuses on how it is possible to combine practical problem solving with generating new theoretical insights. Authors Davydd J. Greenwood and Morten Levin combine a thorough discussion of the epistemological foundations of action research with a broad overview of major contemporary trends in the field. New to the Second Edition: Includes a vast amount of updated information: Nine chapters have been significantly updated, including two new chapters that engage readers into the current debates on action research as "tradition" or its own "methodology," and how action research takes shape in the university environment. New textboxes highlight important issues in each chapter and more detailed cases and real-world examples illustrate the practical implications of AR in a variety of settings. Incorporates a new structure: New information pertains specifically to issues of techniques, work forms, and research strategies based on the authors' experiences in using the book in teaching. The book now has 4 parts instead of 3, with an entirely new section on higher education and democracy as a concluding section. Emphasizes the skill sets needed to do action research: This book deals with the process of educating action researchers and reviews a number of programs that do this. Specific attention is given to the challenges of writing and intellectual property in AR, and more focus is devoted to both adult and formal education, creating a comprehensive overview of the field that is not found in any other action research book. Intended Audience: This is an excellent textbook for advanced undergraduate and graduate courses in Action Research, Social Research, and Qualitative Research across the social sciences.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412925975
ISBN-13
9781412925976
eBay Product ID (ePID)
53565792

Product Key Features

Author
Davydd James Greenwood, Morten Levin
Publication Name
Introduction to Action Research : Social Research for Social Change
Format
Perfect
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Item Weight
15 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hm571.G74 2007
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
2
Reviews
[This book] is an excellent addition to the bookshelf of any social change researcher. Additionally, it is a first-rate resource for educational researchers within organizations or the community.
Table of Content
What Is Action Research?Introduction: Action Research, Diversity, and DemocracyA History of Action ResearchAction Research Cases From Practice: The Stories of Stongfjorden, Mondragón, and Programs for Employment and Workplace Systems at Cornell UniversityScience, Epistemology, and Practice in Action ResearchAn Epistemological Foundation for Action ResearchScientific Method and Action ResearchSocial Science Research Techniques, Work Forms, and Research Strategies in Action ResearchKnowledge Generation in Action Research: The Dialectics of Local Knowledge and Research-based KnowledgeThe Friendly Outsider: From AR as a Research Strategy to the Skills Needed to Become an Action ResearcherVarieties of Action Research Praxis: Liberating Human PotentialPragmatic Action ResearchPower, Liberation, Adult Education, Feminism, and Social ReformEducational Action ResearchParticipatory evaluationRapid Rural Appraisal, Participatory Rural Appraisal, and Participatory Learning and AnalysisHuman Inquiry, Collaborative Inquiry, Cooperative Inquiry, Action Inquiry, Self-reflective Inquiry, and Mapping the Varieties of Action ResearchAction Science and Organizational LearningAction Research, Higher Education, and DemocracyEducating Action ResearchersAction Research, Participation, and Democratization
Copyright Date
2007
Topic
Sociology / General, Research
Lccn
2006-014042
Dewey Decimal
300.72
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Social Science

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Tera Bella Boutique Palm Beaches

Tera Bella Boutique Palm Beaches

100% positive Bewertungen
1.5 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (516)

g***u (506)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great seller!
n***e (135)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book as described, seller fast shipper, book in brand new condition.
i***s (107)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
ен?