|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Social Marketing: Verhaltensänderung für immer von Nancy R. Lee (englisch) Taschenbuch B

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $144,18
Ca.CHF 128,62
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Calgary, Alberta, Kanada
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 13. Jun und Fr, 21. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386910330119
Zuletzt aktualisiert am 05. Jun. 2024 04:51:54 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781071851647
Book Title
Social Marketing
ISBN
9781071851647
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Social Marketing : Behavior Change for Good
Item Length
9.1 in
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Subject
Marketing / General
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Philip Kotler
Features
Revised
Item Width
7.4 in
Item Weight
29.1 Oz
Number of Pages
576 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Founded in 1965, SAGE is a leading independent academic and professional publisher of innovative, high-quality content. Known for our commitment to quality and innovation, SAGE has helped inform and educate a global community of scholars, practitioners, researchers, and students across a broad range of subject areas.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1071851640
ISBN-13
9781071851647
eBay Product ID (ePID)
5057261555

Product Key Features

Author
Philip Kotler
Publication Name
Social Marketing : Behavior Change for Good
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Subject
Marketing / General
Publication Year
2023
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
576 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
29.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
7
LCCN
2023-394552
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5414.K67 2023
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
ForewordPart I * Understanding Social MarketingCHAPTER 1 * Defining and Distinguishing Social MarketingCHAPTER 2 * 10-Step Strategic Planning ModelCHAPTER 3 * Research OptionsCHAPTER 4 * Behavior Change Theories, Models, and FrameworksPart II * Determining Plan Purpose, Focus, Audience, Behaviors, InsightsCHAPTER 5 * Steps 1 & 2: Social Issue, DEI Considerations, Purpose, Focus, Situation AnalysisCHAPTER 6 * Step 3: Selecting Priority AudiencesCHAPTER 7 * Step 4: Behavior Objectives and Target GoalsCHAPTER 8 * Step 5: Audience InsightsPart III * Developing Marketing Intervention StrategiesCHAPTER 9 * Step 6: Crafting a Desired PositioningCHAPTER 10 * Step 7.1: Product: Creating a Product PlatformCHAPTER 11 * Step 7.2: Price: Determining Incentives and DisincentivesCHAPTER 12 * Step 7.3: Place: Making Access Convenient and PleasantCHAPTER 13 * Step 7.4: Promotion: Deciding on Messages, Messengers, Creative Strategies, and Communication ChannelsPart IV * Managing Social Marketing ProgramsCHAPTER 14 * Step 8: Monitoring and EvaluationCHAPTER 15 * Step 9: Budget and Funding PlansCHAPTER 16 * Step 10: Implementation and Sustaining Behaviors PlansEpilogueAppendixReferencesIndex
Copyright Date
2024
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'537)

d***i (3714)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Received item quickly and it exceeded my expectations; awesome seller!
4***6 (257)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+A+A+A+A+
4***6 (257)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+A+A+A+A+